Roularta

De Trends Manager van het jaar, de Data News Awards for Excellence, de Trends Legal Awards, de Trends Style Best Dressed Man, de Trends Gazellen nationaal, de Roularta Media Halloweenparty: D-Dream is één van de vaste audiovisuele partners van Roularta. Niet voor niets. Eventmanager Mieke Knabben van Roularta: “Hebt u een creatieve audiovisuele oplossing nodig voor uw event? Dan moet u bij D-Dream zijn.”

Mieke Knabben: “De Trends Legal Awards en de Roularta Media Halloweenparty organiseerden we allebei in de Kelders van Kuregem. In die donkere kelders leverde D-Dream voor 2 totaal verschillende evenementen telkens een topprestatie. Tijdens de Legal Awards reiken we in een academische zitting 13 prijzen aan advocatenkantoren uit. De Halloweenparty is dan weer een feestje voor onze klanten met buffet, dj en live-optredens. De invulling van de audiovisuele technieken zit altijd perfect.”

Volledige audiovisuele invulling

“In het Art & Design Atomium Museum (ADAM) verkoos Trends Style de Best Dressed Man bij vips en bedrijfsmensen. Het ADAM is een industrieel gebouw met binnenin een aankleding in wit beton. In de uitreikingszone stond D-Dream in voor licht, geluid en videoschermen, en deden ze de videoregie. Met gekleurde ledstrips hebben ze in de witte ruimte een unieke sfeer gecreëerd.”

Originele ideeën, creatieve oplossingen

“Waarom we heel graag met D-Dream samenwerken? Een evenement moet in orde zijn. Punt. Met D-Dream weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je krijgt van hen altijd verschillende voorstellen en originele ideeën om je event in te vullen. En wat tijdens elk evenement letterlijk in het oog springt: ze spelen altijd op een eigen, creatieve manier met verlichting en projecties om er iets magisch van te maken.”

Partner om op te bouwen

“Van D-Dream kun je bijna het onmogelijke vragen. Ze hebben heel veel eigen materiaal, en zijn helemaal mee met de nieuwste ontwikkelingen op de audiovisuele markt. Al hun medewerkers kénnen hun job en weten in alle omstandigheden wat ze moeten doen. Iets wat je van andere audiovisuele leveranciers niet altijd kunt zeggen. En belangrijk: ze missen geen enkele deadline. Als organisator kun je op je beide oren slapen.”